ח"כ מיקי לוי כיהן עד מרץ 2013 (חודש אחרי השבעת הכנסת) כמנכ״ל "אגד תעבורה" שאחד מבעליה היא ענקית המלט "נשר". לוי כבר סייע לה בעבר – הוא הצביע בעד "חוק המלט". הצעת החוק ביקשה להגביל את משקל שקי המלט ל- 25 קילו במקום 50 כדי להקל לכאורה על הסבלים נושאי השקים. אלא שייבוא מלט בשקים כמעט ואינו אפשרי במידות שנקבעו בהצעת החוק, שכן השקים בחו״ל הינם בגודל קבוע של 50 קילו. לכן גם משרד האוצר וגם משרד הכלכלה התנגדו לחוק וטענו שיגדיל את חסמי הייבוא וייקר את מחירי הדיור.
גורמי מקצוע בממשלה אף הבהירו כי החוק סותר אמנות בינלאומיות וכי בנמצא מוצרים נוספים – למשל קפה – שמאוגדים גם כן בשקים של 50 קילו. לכן מתעורר חשד כי מדובר בחוק שנתפר למידות מונופול המלט נשר. גורמי המקצוע חששו אם כן כי החוק נועד לכאורה לחבל בתחרות מחו״ל. חרף התנגדות האוצר – המשרד בו כיהן לוי כסגן שר, וגם בסתירה להסדר למניעת ניגוד עניינים עליו חתם לבסוף מול משרד המשפטים, הוא לקח חלק בקידום חוק המלט והצביע בעדו.
המשנה ליועמ"ש במשרד המשפטים, דינה זילבר, קבעה בהסכם ניגוד העניינים כי אסור ללוי לטפל במשך שנתיים בכל עניין הנוגע לקבוצת תעבורה והשולטים בה, בונדי לבנת וכן "נשר מפעלי מלט ישראליים". התקופה חלפה מזמן, ולוי כעת שוב פעל למען נשר.
חזרה לשבוע שעבר: העמדה של לוי בעייתית. שר הכלכלה אלי כהן עצמו טוען שהדרישה להגביל את הייבוא מטורקיה היא חזירות ואמר: "(בנשר) מעדיפים לנהל מונופול בלתי מעורער ושכולנו נשלם את המחיר. להתמודד בשוק חופשי זה גדול עליהם". אך לוי פנה ליו"ר ועדת הכספים משה גפני וביקש דיון בנושא. פנינו ללשכה שלו בשאלות על הסיוע שהוא מעניק לה אך בלשכתו מסרבים להגיב.